sobota, 18 lutego 2017

ROK MINĄŁ JAK JEDEN DZIEŃ

HEROSI, BOHATEROWIE I WOJOWNICZE KSIĘŻNICZKI!
13.02.2017
blog "The Story Of New Generation" obchodził swoje pierwsze urodziny.

Kto to przegapił?
JA.

 Jestem taka ogarnięta, że przygotowywałam się na tę rocznicę już dawno, a teraz ją przegapiłam. Umie ktoś cofać czas? Nieważne. Czas na sentymentalne bzdety oraz dużo liczb i screenów, które nie wniosą nic do waszego życia :D No to jedziemy!



14 489 wyświetleń
CZTERNAŚCIE TYSIĘCY

Nawet nie sądziłam, że ktokolwiek kiedykolwiek odwiedzi tego bloga, a w rok mamy czternaście i pół tysiąca wyświetleń. 





16 obserwatorów

Cieszę się jak głupia z każdego, a 16 obserwatorów to 16 razy więcej radości :D


315 komentarzy
TRZYSTA PIĘTNAŚCIE KOMENTARZY

Co z tego, że połowa jest moja. Liczy się, że jest ich 315.




215 wyświetleń prologu ♥
Widać, że najchętniej przeglądacie rozdziały z perspektywy Bianci xDD




Zrobiłam ss tylko przez straszną Silenę xDD Nie wiem kto tak szukał, ale pozdrawiam xDD

PODZIĘKOWANIA
No bo co to za podsumowanie bez podziękowań, c'nie?
Mam komu dziękować, bo te 14,5 tyś. wyświetleń, 16 obserwatorów i "straszna Silena" nie wzięły się znikąd. Oczywiście dziękuję każdemu, kto czyta (Anonimowi nie bójcie się komentować). Jednak szczególnie chciałabym podziękować trzem osobom.


Will ostatnio umarł (oczywiście tylko w przenośni [mam nadzieję]), ale i tak jego komentarze są świetne i zawsze mnie motywują. Imagine Warrior i Sajdi - dwie dziewczyny, przez które zawsze się uśmiecham i aż chce mi się pisać.

DZIĘKUJĘ, ŻE BYLIŚCIE ZE MNĄ TEN CAŁY ROK!


 Ten post jest chyba najdłuższym postem w historii tego bloga.
No cóż. Teraz przychodzi mi czekać tylko na kolejne urodziny (których może nie przegapię).

Au revoir!




4 komentarze:

  1. Czemu mnie śmieszy to, że przegapiłaś? :D

    Straszna Silena- leże xd Czy tylko ja ją uwielbiam?

    Gratuluję rocznicy i życzę następnej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw, aw, aw, aw, aw
    aw do entej
    jak słodko ♥
    *ten moment słodzenia sobie kółka wzajemnej adoracji a'ka nasza blogowa rodzinka*

    Masz wincej wyświetleń niż ja :D

    Mam nadzieje, że za rok też Ci będę składać życzenia urodzinkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeej :D.
    ,,Coś tu cicho. Za cicho..." xD.
    Ale faktem jest, że jest tutaj strasznie cicho ;-;.
    Z kolei u mnie wybuchła bomba o nazwie Rozdział XI po ponad trzech miesiącach. Wpadniesz może zobaczyć, jakie są tego konsekwencje? :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Annabell di Angelo

    PS. Do siebie też zrzucaj takie bomby, przydają się od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń